E-Коммерция

  • Электрондық коммерцияның негіздері, ерекшеліктері, тетіктері, электрондық бизнестің қолданылу саласы, әдістемесі мен әдіснамасы. Халықаралық сауда және халықаралық маркетинг стандарттары, әлемдік брендтерді пайдалануда нормативтік-құқықтық актілерді қолдану туралы білімді қалыптастыру. Бизнестің осы түрінің негізгі түрлерін, жаһандық желіде ақпарат алмасу технологияларын, халықаралық электрондық сауда алаңдарының жұмыс істеу тетігін, халықаралық логистика жүйесін пайдалана білу
  • Образовательная программа 6B04123 Экономика
  • Несиелер 3
  • Оқу жылы 3
  • Семестр 2
Top