Өндіріс құрылымдардың маркетингі

  • Пән өндірістік құрылымдардың маркетинг тұжырымдамаларын, маркетингтік ортаның ерекшеліктерін, маркетингтік ақпараттық жүйелерді және маркетингтік зерттеулерді зерттейді; зерттеу нәтижелері бойынша - студент өндірістік кәсіпорындардың маркетингтік зерттеулерін жүргізе алады, өндірістік тауарлар нарығындағы тұтынушылардың мінез-құлқын, олардың сипаттамаларын, өндірістік құрылымдардың маркетингтік жүйесіндегі тауар саясатын талдай алады.
  • Образовательная программа 7M04101 Экономика
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 2
  • Семестр 1
Top