Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
Маркетингті ұйымдастыру және басқару
-
Пәнді оқу маркетингтің концепциясы мен даму кезеңдері туралы білім алуды; сатып алу мінез-құлығының теориясын; тауардың (қызметтің) өмірлік циклінің тұжырымдамасын; маркетинг кешенінің құрамдас бөліктерінің мазмұнын; кәсіпорынды басқару жүйесінің жалпы құрылымындағы маркетинг қызметінің мәні мен рөлін; Сала кәсіпорындарында маркетингті қолданудың практикалық тәжірибесін қарастырады.
-
Образовательная программа 6B11312 Логистика (салалар бойынша)
-
Несиелер 5
-
Селективті тәртіп
-
Оқу жылы 2
-
Семестр 2