Территориялық маркетинг, курстық жұмыс

  • Пән территориялық маркетингті ұйымдастырудың теориялық және практикалық аспектілерін ашады. Курс келесі бөлімдерден тұрады: территорияны басқарудың маркетингтік бағытталған механизмін қалыптастыру, аймақтық маркетингті қалыптастыру және дамыту тәсілдері. Курсты оқу студенттердің территорияны басқару тиімділігін арттыру мақсатында практикада аумақтық маркетингтің құралдары мен механизмдерін қолдану саласындағы білімдерін қалыптастыруға бағытталған.
  • Образовательная программа 6B04104 Мемлекеттік және жергілікті басқару
  • Несиелер 1
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 3
  • Семестр 5
Top