Баға және баға белгілеу

  • Кәсіпорынның баға саясаты мен стратегиясын қалыптастырудың әртүрлі түрлері мен әдістері, бәсекелестіктің дамуын ескере отырып қарастырылады. нарықтардың әртүрлі түрлері. Жалпы баға моделі негізінде кәсіпорынның шығындарын талдау әдістері, бәсекелестердің бағалары мен тауарлары, бағаларды есептеудің практикалық әдістері мен әдістері және т.б. қарастырылады. Курстың мақсаты – қаржы нарығында жұмыс істейтін ұйымдардың баға саясаты мен стратегиясын жасауда студенттердің теориялық білімі мен практикалық дағдыларын дамыту.
  • Образовательная программа 6B04105 Менеджмент
  • ВУЗ
  • Несиелер 5
  • Оқу жылы 2
  • Семестр 2
Top