Банктік маретинг

  • Пән үш модульден тұрады: «Коммерциялық банктердің қалыптасуы. Банктік маркетингтің теориялық негіздері», «Банктің маркетингтік стратегиялары» және «Банктегі маркетингтік коммуникациялар кешені. Банктік жарнаманың тиімділігін бағалау. Мақсаты: студенттердің банктік маркетингті ұйымдастыру саласындағы теориялық негіздері мен практикалық дағдыларын қалыптастыру, оның принциптерін қазіргі заманғы банк жүйесінің қалыптасуы мен дамуы жағдайында меңг
  • Образовательная программа 6B04105 Менеджмент
  • ВУЗ
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 3
  • Семестр 1
Top