Фармациядағы маркетинг және менеджмент

  • Маркетинг түсінігі. Маркетинг ортасы, маркетинг кешені. Маркетингтің функционалдық құрылымы. Нарық конъюнктурасы. Нарықты сегментациялау. Тауардың жіктелуі, деңгейлері.Фармацевтикалық фирманың баға саясаты. Фармацевтикалық кәсіпорындардың өткізу қызметі. Коммуникациялардың маркетингтік саясаты. Маркетингтік зерттеулер .Менеджменттің әдіснамалық негіздері. Шешім қабылдау үрдісін басқару. Еңбек қызметін мотивациялау. Дәріхана ұйымдарындағы кадрлық менеджмент негіздері. Еңбек ұжымын басқару стилі.
  • Образовательная программа 6B10106 Фармация
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 4
  • Семестр 2
Top