Маркетинг

  • Пәннің мақсаты болашақ мамандарда ұйымның маркетингтік қызметін басқару саласында заманауи жүйелі экономикалық ойлауды қалыптастыру, маркетингтік зерттеулерді (маркетингтік ақпаратты жинау, сақтау, өңдеу, талдау және бағалау) ұйымдастыру және жүргізу, ұйымның маркетингтік қызметінің стратегиясы мен тактикасын әзірлеу, өнімді нарықта орналастыруды жүзеге асыру, тиімді маркетингтік коммуникациялар мен арналарды таңдау дағдыларын дамыту болып табылады.
  • Образовательная программа 6B04105 Менеджмент
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 1
Top