Маркетингтік зерттеулер

  • Маркетингтік зерттеудің мәні, мазмұны және ұйымдастырылуы, олардың негізгі бағыттары анықталады. Маркетингтік зерттеулердегі ақпарат түрлерін анықтайды, жоспарлау процесін, ұйымдастырушылық және этикалық маркетингтік зерттеулерді көрсетеді. Маркетингтік зерттеулердің формасын, әдістерін таңдайды. Маркетингте сандық, сапалы зерттеулердің жіктелуін сипаттайды. Панель мен кабинетті зерттеу ерекшеліктерін сипаттайды. Маркетингтік зерттеу дағдыларын қалыптастырады.
  • Образовательная программа 6B04170 Бағалау
  • Несиелер 4
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 2
  • Семестр 2
Top