Маркетинг

  • Маркетингтің теориялық негіздері мен тұжырымдамаларын ашады. Маркетингтік ортаны, процесті және нарық сегменттеу стратегиясын сипаттайды. Байланыс саясаттары, сату, баға, тауардың критерийлері, элементтері мен түрлеріне толық сипаттама беріледі. Маркетингтік бақылаудың түрлерін, жоспарлау кезеңдерін айқындайды. Халықаралық маркетинг және сервистік маркетинг элементтерін сипаттайды. Маркетингтік кешенді дамыту мен нарықты зерттеу дағдыларын қалыптастырады.
  • Образовательная программа 6B04170 Бағалау
  • Несиелер 4
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 2
  • Семестр 2
Top