Стратегиялық менеджмент

  • Пән қаржылық, маркетингтік және HR стратегияларын қоса алғанда, ұйымның корпоративтік стратегиясын әзірлеудің және табысты іске асырудың жүйелі әдіснамаларына баса назар аударады. Магистранттар ұйымның қажеттіліктері мен даму перспективаларын ескере отырып, басқару мәселелерін анықтау, тұжырымдау және шешудің әдіснамалық тәсілдерін, қоғам мен қоршаған ортаны талдауды меңгереді. Модельдеу, қолданыстағы компаниялар үшін стратегия жобаларын әзірлеу және бизнес кейстер арқылы магистранттар бизнестің экономикалық, әлеуметтік және экологиялық тұрақтылығын қолдау үшін бизнестің функционалды бағыттарын біріктіреді
  • Несиелер 4
  • Оқу жылы 2
Top