Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
Тұтынушы мәдениеті теориясы
-
Пәннің мақсаты - нарықтық экономикадағы тұтынушылардың орны мен рөлін, адам қажеттілігінің сипаты мен мәнін, өндірушілер мен тұтынушылар арасындағы қарым-қатынас, тұтынушылық мінез-құлық теориясының негіздерін, тұтынушылық мінез-құлық мәдениетін, тұтынушылық мәдениетті тәрбиелеу, тұтынушы типологиясын, тұтыну мәдениетіне әсер ететін институттар мен сатып алу туралы шешім қабылдау процесінің ерекшеліктерін қарастырады. Сондай–ақ тұтынушылық мінез-құлықты реттейтін әлеуметтік тетіктердің құрылымын түсіндіреді.
-
Образовательная программа 7M04119 Менеджмент
-
Несиелер 5
-
Селективті тәртіп
-
Оқу жылы 1
-
Семестр 1