Тұтынушы мәдениеті теориясы

  • Пәннің мақсаты - нарықтық экономикадағы тұтынушылардың орны мен рөлін, адам қажеттілігінің сипаты мен мәнін, өндірушілер мен тұтынушылар арасындағы қарым-қатынас, тұтынушылық мінез-құлық теориясының негіздерін, тұтынушылық мінез-құлық мәдениетін, тұтынушылық мәдениетті тәрбиелеу, тұтынушы типологиясын, тұтыну мәдениетіне әсер ететін институттар мен сатып алу туралы шешім қабылдау процесінің ерекшеліктерін қарастырады. Сондай–ақ тұтынушылық мінез-құлықты реттейтін әлеуметтік тетіктердің құрылымын түсіндіреді.
  • Образовательная программа 7M04119 Менеджмент
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 1
  • Семестр 1
Top