Кәсіпкерліктегі маркетингтік құралдар (minor)

  • "Кәсіпкерліктегі маркетингтік құралдар" пәні Бизнестің Маркетингтік ортасы. Бизнес мәселесі бойынша шағын маркетингтік зерттеулер жүргізу. Нарық сегментін анықтау, тұтынушылардың мінез-құлқының негізгі сипаттамаларын анықтау. Тауар және баға саясатының негіздері. Маркетинг жүйесінде қозғалыс және тарату шешімдері. Тауарлар мен қызметтерді жылжыту бағдарламалары. Brand book әзірлеу, кәсіпкердің беделін басқару бағдарламаларын қалыптастыру. Әлеуметтік медиа маркетингі (SMM)
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 2
  • Семестр 1
Top