Әлеуметтік желілердегі маркетинг

  • Пәннің мақсаты – цифрлық маркетингтегі негізгі бағыттардың бірі ретінде әлеуметтік желілердегі маркетинг саласындағы білім мен дағдылар жүйесін қалыптастыру. Курстың соңында студенттер SMM компаниясындағы маркетинг, жарнама, әзірлеу, сату элементтерінің күрделі өзара әрекеттестігі туралы түсінік алады. Студенттер әлеуметтік желілерде жарнамалауды жоспарлай алады, контентпен жұмыс істей алады, мақсатты аудиторияның портретін қалыптастырады, пікір көшбасшыларымен жұмыс істей алады.
  • Образовательная программа 6B04130 Қаржы
  • Несиелер 6
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 4
  • Семестр 1
Top