Маркетинг

  • Пән маркетингтің әртүрлі түрлерін, ұйымдардағы маркетингтік жүйелердің жұмыс істеу принциптері мен тетіктерін сипаттайтын негізгі ұғымдар мен терминдерді қарастырады, қазіргі заманғы маркетингтің теориялық негіздерін, маркетингтік тұжырымдамалар мен нарықтық процестерді, ұйымның қысқа, орта және ұзақ мерзімді маркетингтік міндеттерін жүзеге асырудың заманауи маркетингтік құралдарын, сондай-ақ жұмыстарды ұйымдастыру және қызмет көрсетушілермен жұмыс құру жарнама.
  • Образовательная программа 6B06101 Ақпараттық жүйелер
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 3
  • Семестр 1
Top