Маркетинг

  • Маркетингтің әртүрлі түрлерін сипаттайтын негізгі ұғымдар мен терминдерді, ұйымдарда маркетингтік жүйелердің жұмыс істеу қағидалары мен механизмдерін қарастырады, қазіргі заманғы маркетингтік тұжырымдамалар мен нарықтық үдерістердің теориялық негіздерін, ұйымның қысқа, орта және ұзақ мерзімді маркетингтік міндеттерін іске асыру үшін, сондай-ақ жұмыстарды ұйымдастыру және жарнама қызметін жеткізушілермен жұмысты құру үшін маркетингтің қазіргі заманғы құралдарын зерделейді.
  • Образовательная программа 6B04102 Менеджмент
  • Несиелер 5
  • Оқу жылы 2
  • Семестр 2
Top