Маркетинг

  • Маркетингтің әртүрлі түрлерін, ұйымдардағы маркетингтік жүйелердің жұмыс істеу принциптері мен тетіктерін сипаттайтын негізгі ұғымдар мен терминдерді қарастырады, қазіргі заманғы маркетингтің теориялық негіздерін ,маркетингтік тұжырымдамалар мен нарықтық процестерді, ұйымның қысқа, орта және ұзақ мерзімді маркетингтік міндеттерін жүзеге асырудың заманауи маркетингтік құралдарын, сондай-ақ жұмыстарды ұйымдастыру және жарнама қызметтерін жеткізушілермен жұмыс құру.
  • Образовательная программа 6B04101 Экономика
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 2
  • Семестр 2
Top