Маркетинг

  • Пән аясында маркетингтің теориялық білімін қалыптастыра және тұтынушыға бағдарлана отырып, олардың әлеуетін тиімді пайдалану негізінде нарықтық қатынастар жағдайында кәсіпорындардың қызметінде маркетинг құралдарын тәжірибеде қолдану тәсілдерін үйрету. Пәнді оқу барысында білімгерлер маркетингтік зерттеу құралдарын қолдану дағдыларын қалыптастырады. Сондай-ақ маркетингтік ақпаратты жинау, өңдеу және талдаудың қазіргі заманғы әдістерін, микро және макро деңгейдегі процестерін үйренеді.
  • Образовательная программа 6B04143 Есеп және аудит
  • Несиелер 5
  • Оқу жылы 2
  • Семестр 1
Top