Маркетингтік коммуникациялар

  • Курс шеңберінде студенттер маркетингтік коммуникацияларды ұйымдастыру және зерттеу, маркетингтік зерттеу бағдарламаларын құру, жаһандану (трансұлттық корпорациялар мен брендингтің бизнеске әсері) және цифрландыру жағдайында маркетингтік коммуникациялар кешенін әзірлеу және енгізу процестерін меңгереді. экономиканы, маркетингтік коммуникацияларды, мақсатты аудиторияны талдаудың, тұтынушылардың қажеттіліктерін, пікірлерін, мүдделерін зерделеудің және кейіннен басқару шешімдерін қабылдаудың пәнаралық әдістерін қолдану.
  • Образовательная программа 7M04106 Communication Management
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 1
  • Семестр 2
Top