Сапа менеджменті

  • Пән СМЖ мақсаты мен міндеттерін ашады. Сапа менеджменті формаларының эволюциясы. TQM тұжырымдамасы мен модельдері. ISO 9001 сапа менеджменті жүйесінің негізгі ережелері. СМЖ әзірлеу, енгізу, жұмыс істеу кезіндегі іс-қимыл тәртібі. Сапа саласындағы ұйымның саясаты. Сапа жөніндегі Нұсқаулық. Сапа жөніндегі басшылық элементтерінің мазмұны. СМЖ құжаттамасы. Процесс және жүйелік тәсіл. Сапа жүйелерін ақпараттық қамтамасыз ету - CALS, ARIS – технологиялар. Ұйымның біріктірілген менеджмент жүйесіндегі сапа жүйесінің әдістері мен рөлі. Сапаны қамтамасыз ету. Сапа жүйесінің сыртқы және ішкі аудиті. Сапа жүйесін сертификаттау.
  • Образовательная программа 6B04101 Менеджмент
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 4
  • Семестр 1
Top