Маркетинг

  • Бұл пән маркетингтің теориялық негіздері мен тұжырымдамасын қарастырады. Маркетингтік зерттеулер. Маркетингтік орта. Тауар нарықтарындағы тұтынушылардың мінез-құлқы. Нарықты сегменттеу. Маркетинг жүйесіндегі өнім. Маркетингтегі тауар саясаты. Маркетингтегі баға саясаты. Маркетингтегі сату саясаты. Маркетингтегі коммуникациялық саясат. Маркетинг жүйесіндегі жарнама. Маркетингті жоспарлау және бақылау. Маркетингтегі Стратегиялық жоспарлау. Халықаралық маркетинг.
  • Образовательная программа 6B04101 Менеджмент
  • Несиелер 5
  • Оқу жылы 2
  • Семестр 1
Top