Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
Бренд менеджмент
-
Пән брендингтің пайда болуы мен дамуының негізгі кезеңдерін қарастырады. "Бренд"ұғымының мәні мен мазмұны. Бренд-менеджмент тұжырымдамасы. Компания брендтерінің архитектурасы. Суб-брендтер және ко-брендтер. Талдау марочного портфель. Бренд аудитін жүргізу әдістері. Бренд пирамидасы. Коммуникациялық алаң. Бренд корпоративтік мәдениеттің бір бөлігі ретінде. Корпоративтік мәдениетті қалыптастырудағы брендтің рөлі.
-
Образовательная программа 6B04101 Менеджмент
-
Несиелер 5
-
Селективті тәртіп
-
Оқу жылы 2
-
Семестр 2