Бренд менеджмент

  • Пән брендингтің пайда болуы мен дамуының негізгі кезеңдерін қарастырады. "Бренд"ұғымының мәні мен мазмұны. Бренд-менеджмент тұжырымдамасы. Компания брендтерінің архитектурасы. Суб-брендтер және ко-брендтер. Талдау марочного портфель. Бренд аудитін жүргізу әдістері. Бренд пирамидасы. Коммуникациялық алаң. Бренд корпоративтік мәдениеттің бір бөлігі ретінде. Корпоративтік мәдениетті қалыптастырудағы брендтің рөлі.
  • Образовательная программа 6B04101 Менеджмент
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 2
  • Семестр 2
Top