Іскерлік қарым-қатынас

  • "Іскерлік қарым- қатынас" пәнін игерудің мақсаттары: іскерлік коммуникацияның теориялық негіздерін зерделеу, коммуникативтік категориялық аппаратты, қазіргі заманғы маманның табысты қызметінің қажетті шарты болып табылатын коммуникация түрлерінің, деңгейлерінің, нысандарының жалпы заңдылықтарын, ұқсастықтары мен айырмашылықтарын игеру; дұрыс қарым-қатынас және өзара іс-қимыл дағдыларын игеру; іскерлік коммуникацияны практикалық қолдану мүмкіндіктерін, оның өмірлік ортамен өзара байланысын түсіну болып табылады және сөйлеу мінез-құлқы.
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 3
  • Семестр 2
Top