Маркетингтік зерттеулердің заманауи технологиялары

  • Пән маркетингтік зерттеулер саласындағы құзыреттілікті меңгеруге бағытталған. Пән шеңберінде оқытылады: қазіргі заманғы маркетингтік зерттеулердің мазмұны мен ұйымдастырылуы; маркетингтік зерттеулердің негізгі бағыттары мен технологиялары; маркетингтік зерттеулердің жобасын әзірлеу; зерттеу процесінің алгоритмі; маркетингтік ақпараттық; іріктеуді жоспарлау; маркетингтік зерттеулердегі экономикалық-математикалық модельдеудің прогрессивті әдістері.
  • Образовательная программа 7M04112 Маркетинг
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 1
  • Семестр 1
Top