Инновациялық маркетинг

  • Пән білім алушыларда инновациялар нарығының ерекшелігін, оның субъектілерін, инновациялар нарығы инфрақұрылымының негізгі элементтерін; инновациялар саласындағы маркетингтік зерттеулердің негізгі әдістері мен құралдарын; инновациялық белсенділік негізінде кәсіпорындардың бәсекеге қабілетті дамуын қамтамасыз ету үшін ұйымдастырушылық даму және өзгерістер бағдарламаларын түсінудің теориялық базасын алу үшін берік негіз қалыптастыруға бағытталған.
  • Образовательная программа 6B04141 Есеп және аудит
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 2
  • Семестр 2
Top