Корпоративтік медиа-коммуникацияларды басқару

  • Пән әртүрлі типтегі корпорациялар мен ұйымдардың символдық капиталының барлық түрлерін қалыптастыруға, пайдалануға және көбейтуге бағытталған корпоративтік коммуникацияларды басқарудың қазіргі заманғы тәжірибесін талдауға арналған. Қазіргі заманғы ұйымдардың қызметінде маңызды рөл атқаратын қазіргі заманғы желілік құрылымдарды талдауға ерекше назар аударылады. Бизнесті коммуникациялық қамтамасыз ету стратегиялары мен тетіктері талданады.
  • Образовательная программа 6B04102 Саладағы менеджмент
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 3
  • Семестр 2
Top