Маркетингтік зерттеулер және технологиялар, маркетингтік коммуникациялар

  • Бұл курс маркетингтік коммуникациялар кешенімен, оның элементтерімен және олардың өзара байланысымен танысу, жылжыту маркетингі саласындағы негізгі білім мен дағдыларды меңгеру, жарнамамен танысу, сатуды ынталандыру әдістері, Қоғаммен байланыс, тікелей маркетинг, жеке сатуды қарастырады. Мақсатты нарықтарды зерттейді, тұтынушылардың мінез-құлқын түсінеді, бәсекелестерге талдау жүргізеді және нарықтық үрдістерді бағалайды.
  • Образовательная программа 7M04102 Экономика
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 1
  • Семестр 2
Top