Туристік нарықтың құрылымы

  • Пән туристік нарықты, тұтынушыларды, бәсекелестерді, оның ішінде жаңа экскурсиялық маршруттар жүйесін негіздеу және әзірлеу мақсатында зерттеуді жүзеге асыру қабілетін қалыптастырады; туристік өнімдер мен қызметтерді өткізу арналарын қалыптастыру, сондай-ақ оларды, оның ішінде Интернеттің ақпараттық-телекоммуникациялық желісінде ілгерілету саласындағы білім мен дағдыларды жетілдіру; туризм саласындағы теориялық білімді қалыптастыру
  • Образовательная программа 7M11134 Туризм
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 1
  • Семестр 2
Top