Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
Брендинг
-
Брендингтің пайда болуы, қалыптасуы және дамуы. Бренд-менеджмент басқару қызметінің түрі ретінде. Бренд даярлау: позициялаудың стратегиялық тәсілдері . Брендбук және оның құрылымы. Брендтер типологиясы. Бренд портфелі және оның архитектурасы. Корпоративтік брендтердің тауар брендтерімен арақатынасы.Қолшатыр брендтері мен суббрендтері. Бренд портфелі. Брендингтің практикалық аспектілері. Брендингте жоспарлау. Тұтынушы мен брендтің қатынасы. B-to-c және b-to-b нарықтарындағы бренд, нарықтың әр түрлі түрлері үшін брендтің маңыздылығы. Брендингтің батыс және Азиялық модельдерінің салыстырмалы талдауы, артықшылықтары мен кемшіліктері. Бренд аудиті. Бренд дамуын зерттеу әдістері. Интеграцияланған бренд-коммуникация. Бренд-коммуникацияларды әзірлеу кезеңдері.
-
Образовательная программа 6B06103 Digital маркетинг
-
Несиелер 4
-
Оқу жылы 3
-
Семестр 5