Брендинг

  • Брендингтің пайда болуы, қалыптасуы және дамуы. Бренд-менеджмент басқару қызметінің түрі ретінде. Бренд даярлау: позициялаудың стратегиялық тәсілдері . Брендбук және оның құрылымы. Брендтер типологиясы. Бренд портфелі және оның архитектурасы. Корпоративтік брендтердің тауар брендтерімен арақатынасы.Қолшатыр брендтері мен суббрендтері. Бренд портфелі. Брендингтің практикалық аспектілері. Брендингте жоспарлау. Тұтынушы мен брендтің қатынасы. B-to-c және b-to-b нарықтарындағы бренд, нарықтың әр түрлі түрлері үшін брендтің маңыздылығы. Брендингтің батыс және Азиялық модельдерінің салыстырмалы талдауы, артықшылықтары мен кемшіліктері. Бренд аудиті. Бренд дамуын зерттеу әдістері. Интеграцияланған бренд-коммуникация. Бренд-коммуникацияларды әзірлеу кезеңдері.
  • Образовательная программа 6B06103 Digital маркетинг
  • Несиелер 4
  • Оқу жылы 3
  • Семестр 5
Top