Интернет-маркетинг

  • Пән маркетингтік міндеттерді шешу үшін кәсіпорындардың экономикалық қызметі барысында қолданылатын интернет-маркетингтің қазіргі заманғы тұжырымдамасы туралы жүйелі көзқарасты қалыптастырады. білім алушылар интернет-маркетинг құралдарын кәсіби қызметте пайдалану саласында білім мен дағдыға ие болады және сатып алушыларға өнімді немесе қызметті сату және олармен қарым-қатынасты басқару мақсатында интернеттегі дәстүрлі маркетингтің барлық аспектілерін пайдалану тәжірибесін алады
  • Образовательная программа 6B04105 Мемлекеттік жəне жергілікті басқару
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 2
  • Семестр 2
Top