Стратегиялық маркетингі.

  • Студенттер тұтынушыларды бәсекелестерге қарағанда тұтынушылық құндылығы жоғары тауарлармен қамтамасыз ететін тауарлар мен қызметтерді құру саясатын жүйелі түрде жүргізу арқылы орташа нарықтық көрсеткіштерден асып кетуге бағытталған жоспардың ұзақ мерзімді көкжиегімен белсенді маркетинг процесін зерттейді. Стратегиялық маркетинг компанияны өзінің ресурстарына бейімделген және өсу мен кірістілік әлеуетін қамтамасыз ететін экономикалық мүмкіндіктерге бағыттайды.
  • Образовательная программа 6B04116 Экономика
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 2
  • Семестр 2
Top