Сапа менеджменті

  • Пәннің мақсаты-сапаны басқарудың теориялық және әдістемелік негіздерін, сапаны басқарудың даму кезеңдерін, сапаны басқарудың шетелдік тәжірибесін, өнімді сертификаттауды және сапа жүйесін меңгеру. Сапа менеджментінің тиімді жүйесін енгізу. Қызметтің тиімділігін сипаттайтын кешенді сапа ретінде анықтаңыз: стратегияны әзірлеу, өндірісті ұйымдастыру, маркетинг, өнім мен қызметтің сапасы
  • Образовательная программа 7M04104 Менеджмент (ҒПМ 2ж)
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 1
  • Семестр 2
Top