PR менеджменті

  • Пәнді оқытудың мақсаты PR әдістерін сыни тұрғыдан қарастыру және дағдыларды игеру нарық конъюнктурасына және экономика субъектісі қызметінің ерекшелігіне байланысты тиімді PR-бағдарламаларды әзірлеу болып табылады. PR (қоғаммен байланыс) кешенінің негізгі элементтері: брендті, имиджді қабылдауды қалыптастыру; нарықта орналасу; компанияның ресми өкілдерінің сөйлеген сөздері; рейтингтер; демеушілік және event-маркетинг
  • Образовательная программа 7M04104 Менеджмент (ҒПМ 2ж)
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 2
  • Семестр 1
Top