Қарым-қатынас дағдылары

  • Пән коммуникацияға байланысты менеджердің кәсіби құзыреттіліктер блогына арналған. Пәннің мақсаты: студенттер арасында іскерлік қарым-қатынас туралы жан-жақты түсінік қалыптастыру, сонымен қатар көшбасшының бірқатар коммуникативтік құзыреттіліктерін дамыту. Мазмұны: Іскерлік қарым-қатынастың мақсаттары және оларға жетудің практикалық құралдары, коммуникативті құзыреттіліктер, қарым-қатынасқа тиімді қатынас. Клиникалық характерологияның негіздері мен практикасы. Қарым-қатынасқа академиялық және тәжірибеге бағытталған тәсілдер. Табысты қарым-қатынастың негізгі алгоритмі.
  • Образовательная программа 6B04103 Бизнес инжиниринг
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 3
Top