6B02106 Дирижерлеу (оркестрлық) в Құрманғазы атындағы Қазақ ұлттық консерваториясы
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Оркестрлердің/хордардың, халықаралық деңгейдегі ансамбльдердің сұранысқа ие кәсіби дирижерлерін; бастауыш және орта оқу орындарының, сондай-ақ Мектепке дейінгі және қосымша білім беру оқытушыларын; концерт мекемелеріндегі ұйымдастырушыларды және заманауи дирижерлік өнер саласында ғылыми қызмет жүргізе алатын зерттеушілерді дайындау
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B025 Дирижерлеу
-
ҰБТ-дағы пәндер Шығармашылық емтихан және Шығармашылық емтихан
-
Білім беру саласы 6B02 Өнер және гуманитарлық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B021 Өнер
Пәндер
-
Аспаптану 1
Оркестрлік аспаптардың техникалық және мәнерлі мүмкіндіктері, олардың оркестрдегі рөлі, оркестрдің репертуар құралдары мен транскрипцияларын қарастыру осы пәнге кіреді . Музыкалық аспаптардың тарихы, нотаға түсіру белгілері, әр түрлі ансамбльдер мен оркестрлердің қасиеттері мен ерекшеліктері зерттеледі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Гармония
"Гармония" пәні музыкантты даярлаудағы базалық пән қатарына жатады. Музыкатану мамандығы арнайы цикл пәндері кешеніне кіреді және онда ерекше орын алады. Гармонияны зерттеу негізгі ладалық және гармоникалық заңдылықтарды білуіне тіреусіз мүмкін емес жалпы теориялық маман дайындау үшін қажетті база береді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Сольфеджио 1
"Сольфеджио" курсы студенттердің музыкалық колледждер мен мектептерде меңгерген есту дағдыларын дамытуға арналған практикалық пән болып табылады. Ол үш семестр бойы жүргізіліп, олардың біріншісі базалық болып табылады. Курс барысында альтерацияланған (IV#, IIb, II#, IVb) сатылар пайдаланылған мажор мен минордың үш түрін, пентатоника және оның түрлерін, халық музыкасы ладтарын, сондай-ақ, хроматикалық интервалдарды, DD, D және S топтарының альтерацияланған аккордтарын меңгеру көзделген.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Жалпы фортепиано 1
Фортепиано курсының басты мақсаты - студенттің пианистикалық дағдыларын дамыту, оларды кәсіби іс-әрекеттер үшін қажет көлемде тереңдету, фортепианода тәуелсіз практикалық жұмысқа дайындалу. Оқытудың мақсаты - жоғары кәсіби деңгейде орындау және оқытушылық қызметті жүзеге асыруға қабілетті жоғары білікті аспаптық маман дайындау, оны сүйемелдеу дағдыларын дамыту, парақтан оқу, шығармашылық және көркемдік мүмкіндіктерді дамыту.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 2
-
Мамандық -1
Дирижерді жан-жақты дайындау, дирижерлау мануалды техникасының негізгі элементтерін меңгерген, оркестр/хорды басқарудың барлық тәсілдерін меңгерген, музыкалық шығарманың идеялық-көркемдік құндылығын және оның фактуралық-стилистикалық ерекшеліктерін өз бетінше аша білуді қамтамасыз ететін дағдылар кешенін меңгерген. Түлектердің педагогикалық құзыреттілігін кеңейту. Дирижердің кәсіби қызметіне қажетті ерік-жігерді, зейінді, табандылықты қалыптастыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Мамандық -2
Дирижерді жан-жақты дайындау, дирижерлау мануалды техникасының негізгі элементтерін меңгерген, оркестр/хорды басқарудың барлық тәсілдерін меңгерген, музыкалық шығарманың идеялық-көркемдік құндылығын және оның фактуралық-стилистикалық ерекшеліктерін өз бетінше аша білуді қамтамасыз ететін дағдылар кешенін меңгерген. Түлектердің педагогикалық құзыреттілігін кеңейту. Дирижердің кәсіби қызметіне қажетті ерік-жігерді, зейінді, табандылықты қалыптастыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Сольфеджио 2
"Сольфеджио" курсы студенттердің музыкалық колледждер мен мектептерде меңгерген есту дағдыларын дамытуға арналған практикалық пән болып табылады. Ол үш семестр бойы жүргізіліп, олардың біріншісі базалық болып табылады. Курс барысында альтерацияланған (IV#, IIb, II#, IVb) сатылар пайдаланылған мажор мен минордың үш түрін, пентатоника және оның түрлерін, халық музыкасы ладтарын, сондай-ақ, хроматикалық интервалдарды, DD, D және S топтарының альтерацияланған аккордтарын меңгеру көзделген.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Гармония тарихы
Пән Орта ғасыр мен Қайта өрлеу дәуірінен бүгінгі күнге дейінгі гармония іліміне арналған. Гармония теориясы тарихи музыкалық стильдермен, сондай-ақ жетекші композиторлардың танымал композициялық жүйелерімен тығыз байланыста зерттеледі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Жалпы фортепиано 2
Фортепиано курсының басты мақсаты - студенттің пианистикалық дағдыларын дамыту, оларды кәсіби іс-әрекеттер үшін қажет көлемде тереңдету, фортепианода тәуелсіз практикалық жұмысқа дайындалу. Оқытудың мақсаты - жоғары кәсіби деңгейде орындау және оқытушылық қызметті жүзеге асыруға қабілетті жоғары білікті аспаптық маман дайындау, оны сүйемелдеу дағдыларын дамыту, парақтан оқу, шығармашылық және көркемдік мүмкіндіктерді дамыту.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 2
-
Аспаптану 2
Оркестрлік аспаптардың техникалық және мәнерлі мүмкіндіктері, олардың оркестрдегі рөлі, оркестрдің репертуар құралдары мен транскрипцияларын қарастыру осы пәнге кіреді . Музыкалық аспаптардың тарихы, нотаға түсіру белгілері, әр түрлі ансамбльдер мен оркестрлердің қасиеттері мен ерекшеліктері зерттеледі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Жалпы фортепиано 3
Фортепиано курсының басты мақсаты - студенттің пианистикалық дағдыларын дамыту, оларды кәсіби іс-әрекеттер үшін қажет көлемде тереңдету, фортепианода тәуелсіз практикалық жұмысқа дайындалу. Оқытудың мақсаты - жоғары кәсіби деңгейде орындау және оқытушылық қызметті жүзеге асыруға қабілетті жоғары білікті аспаптық маман дайындау, оны сүйемелдеу дағдыларын дамыту, парақтан оқу, шығармашылық және көркемдік мүмкіндіктерді дамыту.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 2
-
Шетелдік (әлемдік) музыка тарихы
тарихизм принципі негізінде батыс еуропалық музыканың даму заңдылықтары туралы білімді қалыптастыру, яғни әр стильдік дәуірдің дүниетанымы мен музыкалық тілі контекстінде музыкалық өнердің дамуының тарихи процесін түсіну негізінде.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Партитураларды оқу
Курс музыкатанушылардың ғылыми-зерттеу және педагогикалық жұмысында қажетті көп дауысты партитураларды оқу дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Біртіндеп квартеттің, камералық, симфониялық партитуралардың парағынан (фортепианода) оқу әдістемесі, сондай-ақ қазақ халық аспаптары оркестріне арналған шығармалар меңгерілді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Мамандық -3
Дирижерді жан-жақты дайындау, дирижерлау мануалды техникасының негізгі элементтерін меңгерген, оркестр/хорды басқарудың барлық тәсілдерін меңгерген, музыкалық шығарманың идеялық-көркемдік құндылығын және оның фактуралық-стилистикалық ерекшеліктерін өз бетінше аша білуді қамтамасыз ететін дағдылар кешенін меңгерген. Түлектердің педагогикалық құзыреттілігін кеңейту. Дирижердің кәсіби қызметіне қажетті ерік-жігерді, зейінді, табандылықты қалыптастыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Полифония
"Полифония" пәнінің жалпы мақсаты – полифониялық музыка саласында қажетті білім мен дағдыларды меңгеріп, оларды өзінің орындаушылық және педагогикалық тәжірибесінде қолдана алатын жоғары білікті, бәсекеге қабілетті музыкалық орындаушыларды қалыптастыруға ықпал ету болып табылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Мәдениеттану және әлеуметтану
ғылыми пән, оның мәні генезис, мәдениеттің дамуы және тіршілік әрекетінің ерекше адамдық тәсілі ретінде қызмет етуі. Адам рухының мәдениет тарихы адамға бүкіл әлеммен ой-пікір алмасуға, тарихпен жанасуға, қоғамдық прогресс идеясына сенім ұялатуға мүмкіндік береді. Сондықтан пәннің мазмұны мен әдістемесі әлемдік және отандық мәдениеттің барлық әлеуетін пайдалануды мақсат етеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Мамандық -4
Дирижерді жан-жақты дайындау, дирижерлау мануалды техникасының негізгі элементтерін меңгерген, оркестр/хорды басқарудың барлық тәсілдерін меңгерген, музыкалық шығарманың идеялық-көркемдік құндылығын және оның фактуралық-стилистикалық ерекшеліктерін өз бетінше аша білуді қамтамасыз ететін дағдылар кешенін меңгерген. Түлектердің педагогикалық құзыреттілігін кеңейту. Дирижердің кәсіби қызметіне қажетті ерік-жігерді, зейінді, табандылықты қалыптастыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Партитураны оқу 2
Курс музыкатанушылардың ғылыми-зерттеу және педагогикалық жұмысында қажетті көп дауысты партитураларды оқу дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Біртіндеп квартеттің, камералық, симфониялық партитуралардың парағынан (фортепианода) оқу әдістемесі, сондай-ақ қазақ халық аспаптары оркестріне арналған шығармалар меңгерілді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Орыс кеңестік музыкасының тарихы
"Орыс (кеңестік) музыкасының тарихы" пәні орындаушылық мамандық студенттері үшін кәсіби пәндердің бірі болып табылады және студенттердің кәсіби қалыптасуында, олардың көркем-тарихи ойлауын дамытуда үлкен маңызға ие. Пәнге кеңес музыкалық өнерінің 20-шы жылдардан бастап 70-ші ХХ ғасырға дейінгі дамуының тарихи кезеңі кіреді
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Қазақ халық аспаптарын тану
Пән халық аспаптар оркестрі мен ансамбль, әлем халықтарының аспаптарын оқыту мен ХХ ғасырдың басындағы әлем аспаптарын Еуропалық жіктеуімен байланысты. Пән «Халық аспаптар ансамблінің аспаптандыру» тақырыбын оқып жатқан студенттердің алғашқы қадамы. Пәннің міндеттерінің бірі - 20 ғасырдың басындағы әлемнің барлық аспаптарын жіктеу туралы білім алу, халық аспаптары ансамбльдері жөнінде толық техникалық мінездеме, аспап диапазоны, ойнау тәсілдері, түрлі штрихтары туралы білу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Дирижердің орындаушылық іс-әрекеті 1
Қолдың икемділігі мен қозғалысын дамытатын ұсақ және ірі мануалды техникаға жаттығуларды меңгеру, қарама-қарсы динамиканы техникалық орындау( subito forte, subito piano), фермат түрі, синкоп және оларды техникалық орындау. Темп пен метрдің ауысуын қамтитын шығармаларға қарапайым және күрделі өлшемдерді кезектестірумен дирижерлау, дуольный және кері ауысумен триольдік ырғақты меңгеру. Музыканың метроритмиялық қозғалысымен байланысты дирижерлік қаңылтырдағы әр түрлі қосылыстар мен үлестерді топтастыру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Оркестрлеу
Пән оқу үрдісінің негізгі пәндер циклына кіреді және практикалық болып табылады. Қарастыру тұрғысынан, симфониялық оркестрдің аспаптарының техникалық және акустикалық мүмкіндіктері мен диапазондары сияқты кәсіби аспектілер болып табылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Мамандық -5
Дирижерді жан-жақты дайындау, дирижерлау мануалды техникасының негізгі элементтерін меңгерген, оркестр/хорды басқарудың барлық тәсілдерін меңгерген, музыкалық шығарманың идеялық-көркемдік құндылығын және оның фактуралық-стилистикалық ерекшеліктерін өз бетінше аша білуді қамтамасыз ететін дағдылар кешенін меңгерген. Түлектердің педагогикалық құзыреттілігін кеңейту. Дирижердің кәсіби қызметіне қажетті ерік-жігерді, зейінді, табандылықты қалыптастыру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Компьютерде нота теру
Пәнінің жалпы мақсаты – музыканттардың кәсіби қызметі саласында заманауи ақпараттық технологияларды қолдану дағдыларын қалыптастыруға ықпал ету. Өзінің кәсіби қызметінің тиімділігін арттыру мақсатында динамикалық дамып келе жатқан компьютерлік технологияларды өз бетінше пайдалану қажеттілігі мен іскерлігін қалыптастыру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Музыкалық шығармаларды талдау
"Музыкалық шығармаларды талдау" пәнінде, бір жағынан, студенттерге музыкалық шығармалардың құрылысы туралы түсінік берілсе, екінші жағынан, талдау әдістері және тәсілдері түсіндіріледі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Орындаушылық өнер тарихы
Орындаушылық өнер тарихы Хор орындаушылық тарихы мен теориясын жан-жақты зерттеу студенттердің көркем ой-өрісін қалыптастыруға көмектеседі, олардың кәсіби мәдениетін дамытады, хор орындаушылық, композиторлық шығармашылық және педагогиканың әр түрлі стильдері мен бағыттарында бағдарлану қабілетін тәрбиелейді, әр түрлі дәуірлер мен стильдердің хор жанрларымен жұмыс істеу дағдыларын үйретеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Қазақ музыкасының тарихы
"Қазақ музыкасының тарихы" маңызды Жалпы кәсіби пәндерге жатады және қазақ музыкасының қалыптасу мен дамуының тарихи кезеңдерін ежелгі дәуірден 1930-ж.ж. дейін. жақты және терең зерделеуге арналған. Пән бағдарламасы деректері жүйеленіп, өткен ғасырдың соңғы ширегіндегі оқу-әдістемелік басылымдарда айтарлықтай жаңартылған музыкалық археология, музыкалық деректану және ауызша тарихнама артефактілеріне негізделген. Қазақ музыкасының даму тарихын тұтас кқрсету үшін курс барысында музыкалық-поэтикалық фольклордың ерте үлгілері, сондай-ақ ауызша және жазбаша дәстүрлердің кәсіби музыкасы қарастырылады. Пән студенттің музыкалық және жалпы интеллектуалдық ��ілім көкжиегін кеңейтіп, дұрыс азаматтық ұстаным мен музыканың тарихи даму процесі жөніндегі білімін жүйелейді
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Заманауи музыка тарихы
Осы пәнді оқу кезінде студенттер ХІХ ғасырдың соңы мен ХХ ғасырдың басында орыс-кеңес музыка өнерінің даму ерекшеліктері, негізгі көркем ағымдары, ірі кеңестік композиторлардың шығармашылығы мен стилдері туралы білім алады. Пән мазмұнында негізгі назар ХХ ғасырдың кеңес музыкасының даму ерекшеліктері бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Оркестр стильдер тарихы
Пән әр түрлі тарихи дәуірлердегі оркестрлік стильдерді және жеке авторлық композиторлық жазу техникаларын зерттеуге бағытталған. Оқу барысында оркестр дамуының эволюциялық жолы, ойлау, стильдер, композиторлық мектептер, жеке авторлардың негізгі заңдылықтарын пән бейнелейді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Мамандық -6
Дирижерді жан-жақты дайындау, дирижерлау мануалды техникасының негізгі элементтерін меңгерген, оркестр/хорды басқарудың барлық тәсілдерін меңгерген, музыкалық шығарманың идеялық-көркемдік құндылығын және оның фактуралық-стилистикалық ерекшеліктерін өз бетінше аша білуді қамтамасыз ететін дағдылар кешенін меңгерген. Түлектердің педагогикалық құзыреттілігін кеңейту. Дирижердің кәсіби қызметіне қажетті ерік-жігерді, зейінді, табандылықты қалыптастыру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Дирижердің орындаушылық іс-әрекеті 2
Қолдың икемділігі мен қозғалысын дамытатын ұсақ және ірі мануалды техникаға жаттығуларды меңгеру, қарама-қарсы динамиканы техникалық орындау( subito forte, subito piano), фермат түрі, синкоп және оларды техникалық орындау. Темп пен метрдің ауысуын қамтитын шығармаларға қарапайым және күрделі өлшемдерді кезектестірумен дирижерлау, дуольный және кері ауысумен триольдік ырғақты меңгеру. Музыканың метроритмиялық қозғалысымен байланысты дирижерлік қаңылтырдағы әр түрлі қосылыстар мен үлестерді топтастыру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Қазақ халық ансамбльдерін аспаптандыру
Пән халық аспаптар оркестрі мен ансамбльін зерттеумен байланысты. Пән мақсаты студенттерге қазақ халық аспаптарының мүмкіндіктері жөнінде білім беру. Халық аспаптары ансамбльін аспаптандыру жөніндегі дағдылар болашақта кәсіби қызметте көмектеседі. Оқу барысының мақсаты – қазақ халық ансамбль аспаптары жөнінде толық техникалық мінездеме, аспап диапазоны, ойнау тәсілдері, түрлі штрихтары туралы білу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Музыкалық шығармаларды талдау және Ғылыми зереттеу негіздері
Курстың тақырыбы - бір жағынан музыкалық шығармалардың құрылымы, екінші жағынан әдістер, техника және талдау жанры. Музыкалық жұмыстың құрылымы әр түрлі аспектілерде: композитордың стилінің ерекшеліктеріне, интерпретацияны жүзеге асыруға, сонымен қатар тыңдаушыға бағдарлауға байланысты ақпараттылықпен қарастырылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Мәдениеттегі менеджмент және кәсіпкерлік негіздері
«Менеджменттің негіздері және кәсіпкерлік» курсының мақсаты студенттерді кәсіпкерлік қызметті ұйымдастыру тәсілдері мен өнер индустриясының ұйымдарында басқаруды қалыптастыру әдістерімен таныстыру. Қарастыру тақырыбы – кәсіпкерлікті басқару тетігі, кәсіпорынның шаруашылық қызметінің түрлері, компанияның механизмдері, кәсіпкерлердің тұтынушылармен, іскерлік серіктестермен, қызметкерлермен, мемлекетпен және т.б. қарым-қатынастары.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Қазақстан орындаушылық өнері
Қазақстанның орындаушылық өнерінің тарихы бойынша кәсіби білімді меңгеру, хор мәдениеті тарихының негізгі кезеңдерінің қалыптасуы мен дамуын зерттеу. Жеке стилін анықтау, хор шығармаларының үлгілерін практикалық зерттеу; хор шығармаларын талдау дағдыларын меңгеру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Мамандық -7
Дирижерді жан-жақты дайындау, дирижерлау мануалды техникасының негізгі элементтерін меңгерген, оркестр/хорды басқарудың барлық тәсілдерін меңгерген, музыкалық шығарманың идеялық-көркемдік құндылығын және оның фактуралық-стилистикалық ерекшеліктерін өз бетінше аша білуді қамтамасыз ететін дағдылар кешенін меңгерген. Түлектердің педагогикалық құзыреттілігін кеңейту. Дирижердің кәсіби қызметіне қажетті ерік-жігерді, зейінді, табандылықты қалыптастыру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Дирижердың әдістемелік кешені
Хор пәндерін оқытудың түрлері мен әдістерін ұйымдастыруға, жеке және топтық сабақтарды жүргізудің теориялық және практикалық дағдыларын меңгеруге, практиканың әртүрлі түрлерін өткізуге ықпал етеді. Үздік педагогтердің педагогикалық ұстанымдарын, Вокалдық-хордық тәрбие әдістерін, хор репертуарында жұмыс істеу кезеңдерін зерттеу. Хор сыныбы жұмысын жоспарлау, дирижерлау, хор аранжировкасы, хор пратитураларын және басқа да арнайы пәндерді оқу принципі.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Дирижердың педагогикалық шеберлігі
Пәннің мазмұнын оқу, арнайы пәндерді оқытудың түрлері мен әдістерін ұйымдастыру, жеке және топтық сабақтарды жүргізудің теориялық және практикалық дағдыларын меңгеру, практиканың әр түрлі түрлерін өткізу. Жалпы және музыкалық психология бойынша білім алушылардың ғылыми көзқарастарын, Музыкалық білім берудегі педагогика негіздерін қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Мамандық -8
Дирижерді жан-жақты дайындау, дирижерлау мануалды техникасының негізгі элементтерін меңгерген, оркестр/хорды басқарудың барлық тәсілдерін меңгерген, музыкалық шығарманың идеялық-көркемдік құндылығын және оның фактуралық-стилистикалық ерекшеліктерін өз бетінше аша білуді қамтамасыз ететін дағдылар кешенін меңгерген. Түлектердің педагогикалық құзыреттілігін кеңейту. Дирижердің кәсіби қызметіне қажетті ерік-жігерді, зейінді, табандылықты қалыптастыру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 3
Оқыту нәтижелері
- Фортепианода хор/оркестрлік шығармаларды мәнерлеп орындау қабілетін көрсету, сондай-ақ транспондау.
- Зерттелетін шығармалардың тарихи контекстін және дәстүрлерін білу.
- Оқытылған оркестрлік / хор шығармаларының теориялық негізін түсіну.
- Музыкалық стильдерді және олармен байланысты түпнұсқа тілінде шығарма және орындау дәстүрлерін білу.
- Әлемдік және казақ музыкалық өнерінің тарихын және заманауи ағымдарын білу.
- Әр түрлі дәуірдегі, стильдегі, жанрлар мен формадағы оркестрлік/хор шығармаларын талдай білу.
- Дипломдық зерттеу мәселелеріне сәйкес ақпаратты қолдана білу және өңдеу.
- Оркестрлік/хормен өңдеу мен аранжировканың практикалық дағдыларын көрсету.
- Мамандық бойынша оқыту әдістемесін және педагогикалық диагностика тәсілдерін қолдана білу.
- Әртүрлі стильдік және жанрлық репертуардың орындауында Дирижерлаудың кәсіби дағдыларының болуын көрсете білу.
- Хор/ансамбль және басқа да бірлескен жобалардың әртісі ретінде әр түрлі жанрдағы музыкалық шығармаларды, стильдер мен бағыттарды орындау қабілетін көрсету.
- Орындалатын шығармаларды әр түрлі жанрлар, стильдер мен дәуірлер бойынша жіктей білу.