Кәсіпорынның маркетинг қызметін талдау

  • "Кәсіпорынның маркетинг қызметін талдау" пәні ұйымдар мен мемлекеттік басқару органдарының жұмыс істеуіне макроэкономикалық ортаның әсерін бағалау мүмкіндігімен байланысты талдаудың кәсіби құзыреттерін қалыптастыруға; ұйымдар мінез-құлқының экономикалық негіздерін білуге; нарықтардың әртүрлі құрылымдары туралы түсінікке ие болуға және саланың бәсекелестік ортасына талдау жүргізу қабілетіне бағытталған; маркетингтік зерттеулер мен үздік тәжірибелерді салыстырмалы талдау нәтижесінде алынған ақпаратты ұйымдардың практикалық қызметінде пайдалану мүмкіндігі.
  • Образовательная программа 7M04112 Маркетинг
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 1
  • Семестр 1
Top