Маркетингтік талдау (minor)

  • Пәннің мақсаты: маркетинг пен жарнаманың психологиялық аспектілерін талдау және бағалау саласында құзыреттілікті қалыптастыру. Пән шеңберінде маркетингтік талдаудың әртүрлі түрлері, тауашалар мен нарықтық мүмкіндіктерді анықтау, ритейлдегі талдау, бәсекелестік барлау, маркетингтің талдамалық жүйесі және нәтижелерді ұсыну, тұтынушының адалдығын басқару, маркетингтік шешімдерді құрастыруы зерделенеді.
  • Образовательная программа 6B06101 Ақпараттық жүйелер
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 4
  • Семестр 1
Top