Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
Әлеуметтік желілердегі интеграцияланған маркетингтік коммуникациялар
-
Пәндет әлеуметтік желілерде ИМК-ның өнімді өткізуді ынталандыру мен сұранысты қалыптастыруға ықпал ету процесі; өткізуді кеңейту үшін белгілі бір тауардың маркетингтік коммуникацияларының неғұрлым тиімді түрлерін таңдау; кәсіпорынды тиімді позициялау және оның коммуникациялық қызметінің негізгі бағыттары зерделенеді.
-
Образовательная программа 6B04113 Маркетинг және SMM
-
Несиелер 4
-
Селективті тәртіп
-
Оқу жылы 2
-
Семестр 1