Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
Маркетинг негіздері
-
Бұл пәнде маркетингтің теориялық негіздері, маркетингтік жүйелер, маркетингтік орта, маркетингтік қызметті басқару және ұйымдастыру, тұтынушы нарықтарындағы клиенттердің мінез-құлықтары, нарықты сегменттеу және позициялау, маркетинг жүйесіндегі тауар саясаты оқытылады. Коммуникациялық саясатта, тауарлардың бәсекелестігі мен бәсекеге қабілеттілігінде, маркетингті жоспарлау мен бақылауда жаңа өнімдер қарастырылады.
-
Образовательная программа 6B04113 Маркетинг және SMM
-
Несиелер 4
-
Оқу жылы 1
-
Семестр 1