Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
Маркетингтегі 4.0 Индустрия құралдары
-
Негізгі назар 4.0 индустрияны қалыптастырудың теориялық мәселелеріне, әлемнің бірқатар аймақтарында сандық экономикаларды дамыту ерекшеліктеріне бөлінген; Big Data («үлкен деректер»), Internet of Things («заттардың Интернет» және «заттардың өнеркәсіптік интернет»), Blockchain («Блокчейн»), киберфизикалық жүйелер және т. б. сияқты құралдарды егжей-тегжейлі зерттеуге ерекше көңіл бөлінген.
-
Образовательная программа 6B04113 Маркетинг және SMM
-
Несиелер 5
-
Селективті тәртіп
-
Оқу жылы 4
-
Семестр 1