Маркетингті басқару

  • Пән маркетингті басқару мәселелерін зерттеу бойынша дағдылары мен біліктерін қалыптастырады және корпоративтік маркетингтік қызметтің қазіргі түрлерімен таныстырады; басқару саласындағы маркетингтік ұғымдардың категориялық аппаратын қалыптастырады; мақсатты нарықтарды іріктеуді басқару, сегменттеу, тұтынушылық мінез - құлықты модельдеу, бәсекелестік артықшылықтарды таңдау мәселелерін қарастырады; маркетинг құралдарын-тауар, баға саясатын, бөлу және коммуникация саясатын басқаруды үйренеді.
  • Образовательная программа 6B04106 Маркетинг
  • Несиелер 6
  • Оқу жылы 4
  • Семестр 1
Top