Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
Маркетингті басқару
-
Пән маркетингті басқару мәселелерін зерттеу бойынша дағдылары мен біліктерін қалыптастырады және корпоративтік маркетингтік қызметтің қазіргі түрлерімен таныстырады; басқару саласындағы маркетингтік ұғымдардың категориялық аппаратын қалыптастырады; мақсатты нарықтарды іріктеуді басқару, сегменттеу, тұтынушылық мінез - құлықты модельдеу, бәсекелестік артықшылықтарды таңдау мәселелерін қарастырады; маркетинг құралдарын-тауар, баға саясатын, бөлу және коммуникация саясатын басқаруды үйренеді.
-
Образовательная программа 6B04106 Маркетинг
-
Несиелер 6
-
Оқу жылы 4
-
Семестр 1