Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
Маркетинг жүйесіндегі өнімді бөлу
-
Пән өнімді жылжыту саласындағы құралдарды қолдануды жүзеге асыру шеңберінде қалыптастыру және басқару үшін білімдерді дамытады. Пән өнімді таратудың бүкіл циклі бойынша – өнімнің идеясы мен дамуынан бастап оны түпкілікті тұтынушыға өткізуге дейін және сатудан кейінгі өзара әрекеттесу жүйесін дамытуға дейін компаниялардың маркетингтік жұмысын ұйымдастырудың теориясы мен тәжірибесін зерттейді.
-
Образовательная программа 6B04106 Маркетинг
-
Несиелер 5
-
Селективті тәртіп
-
Оқу жылы 3
-
Семестр 1