Маркетинг жүйесіндегі өнімді бөлу

  • Пән өнімді жылжыту саласындағы құралдарды қолдануды жүзеге асыру шеңберінде қалыптастыру және басқару үшін білімдерді дамытады. Пән өнімді таратудың бүкіл циклі бойынша – өнімнің идеясы мен дамуынан бастап оны түпкілікті тұтынушыға өткізуге дейін және сатудан кейінгі өзара әрекеттесу жүйесін дамытуға дейін компаниялардың маркетингтік жұмысын ұйымдастырудың теориясы мен тәжірибесін зерттейді.
  • Образовательная программа 6B04106 Маркетинг
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 3
  • Семестр 1
Top