Маркетинг

  • Маркетингтің теориялық негіздері мен тұжырымдамалары. Маркетингтік зерттеулер. Маркетингтік орта. Тауар нарықтарындағы тұтынушылардың мінез-құлқы. Нарықты сегменттеу. Маркетингтегі тауар саясаты. Маркетингтегі баға саясаты. Маркетингтегі сату саясаты. Маркетингтегі коммуникациялық саясат. Маркетинг жүйесіндегі жарнама. Маркетингті жоспарлау және бақылау. Маркетингтегі Стратегиялық жоспарлау. Халықаралық маркетинг. Қызмет көрсету және коммерциялық емес Маркетинг. Сабақтар практикалық кейстерді, ситуациялық есептерді шешу нысанында өткізіледі.
  • Образовательная программа 6B04104 Қаржы
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 3
  • Семестр 5
Top