Қаржы қызметтері нарығындағы маркетинг

  • Маркетингтің теориялық негіздері мен тұжырымдамалары. Қаржылық қызметтер нарығындағы Маркетинг. Маркетингтің мақсаттары, принциптері, міндеттері мен функциялары. Маркетингтік зерттеулер. Маркетингтік орта.. Нарықты сегменттеу. Маркетингтегі баға саясаты. Маркетингтегі коммуникациялық саясат. Маркетинг жүйесіндегі жарнама. Маркетингті жоспарлау және бақылау. Маркетингтегі Стратегиялық жоспарлау. Халықаралық маркетинг. Сабақтар практикалық кейстерді, ситуациялық есептерді шешу нысанында өткізіледі.
  • Образовательная программа 6B04104 Қаржы
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 3
  • Семестр 5
Top