Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
Менеджмент және маркетинг негіздері
-
Пән нарықтық жағдайдағы бакалаврлардың басқарушылық қызметінің негізі болып табылады. Курс келесі бөлімдермен ұсынылған: басқару функциялары: жоспарлау, ұйымдастыру, мотивация, маркетингтің теориялық негіздері мен тұжырымдамалары, маркетинг құралдары мен зерттеулері, маркетингтегі жоспарлау және бақылау. Курсты оқу студенттердің нарықтық мүмкіндіктерді ескере отырып, бәсекелестік ортада басқару шешімдерін қабылдау дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.
-
Образовательная программа 6B04107 Өнеркәсіп экономикасы
-
Несиелер 5
-
Оқу жылы 1
-
Семестр 1