Менеджмент және маркетинг негіздері

  • Пән нарықтық жағдайдағы бакалаврлардың басқарушылық қызметінің негізі болып табылады. Курс келесі бөлімдермен ұсынылған: басқару функциялары: жоспарлау, ұйымдастыру, мотивация, маркетингтің теориялық негіздері мен тұжырымдамалары, маркетинг құралдары мен зерттеулері, маркетингтегі жоспарлау және бақылау. Курсты оқу студенттердің нарықтық мүмкіндіктерді ескере отырып, бәсекелестік ортада басқару шешімдерін қабылдау дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.
  • Образовательная программа 6B04107 Өнеркәсіп экономикасы
  • Несиелер 5
  • Оқу жылы 1
  • Семестр 1
Top