Дизайн және жарнамалық технологиялар

  • Пәннің мақсаты: жарнама жасаудың қолданбалы білімін қалыптастыру. Қысқаша мазмұны: Жарнамалық компанияның шығармашылық стратегиясын әзірлеудің принциптері мен әдістері. Жарнамалық өнімді өндірудің полиграфиялық технологиялары. Жарнамалық өнім және оны әзірлеу мен өндіру процесінің негізгі кезеңдері; жарнамалық айналымды қабылдау нысаны, мазмұны мен құрылымы, модельдері; тұтынушы психологиясының негіздері. Шығармашылық процесті ұйымдастырудың негізгі модельдері және жарнаманың шығармашылық тұжырымдамасы үшін идеяларды іздеу әдістері.
  • Образовательная программа 6B02102 Дизайн
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 4
Top