Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
Қоғаммен байланыстың теориясы мен әдістемесі
-
Пән студенттерде нарықтық қатынастар жағдайында американдық, еуропалық, халықаралық және қазақстандық мектептердің жаңа жетістіктерін зерттеу негізінде паблик рилейшнз қызметінің негіздері туралы түсінік қалыптастырады. Пән аясында студенттер ПР қалыптасу тари-хын, маркетингтік үдерістегі ПР рөлі мен орнын, іскерлік коммуникацияны үйренеді.
-
Образовательная программа 6B03201 Журналистика
-
Несиелер 5
-
Селективті тәртіп
-
Оқу жылы 3
-
Семестр 1