Саудадағы басқару

  • тауарлар мен қызметтердің тұтыну нарығындағы олардың маңызы мен функцияларын, олардың сыртқы және ішкі ортасының ерекшеліктерін ескере отырып, басқару объектілері ретінде сауда ұйымдары менеджментінің негіздерін игеру; сауда ұйымы қызметінің бағыттарын талдаудың, оның нәтижелерін бағалаудың және тиімділік пен бәсекеге қабілеттілікті арттыру үшін оңтайландырудың практикалық дағдыларын дамыту; сауда ұйымы қызметінің негізгі бағыттарын қалыптастыру ерекшеліктерін, ассортиментті, тауарлық жабдықтау арналарын, сауда-технологиялық процесті, сатуды, жылжыту жүйесін, техникалық, инвестициялық саясатты және т. б. басқару.
  • Образовательная программа 6B04102 Менеджмент
  • Несиелер 3
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 4
  • Семестр 1
Top