Маркетинг

  • «Маркетинг» курсы студенттерде маркетингті басқару, маркетингтік ортаны зерттеу, маркетингтік зерттеулер жүргізу, тауар саясатының ассортименті мен басқа да элементтерін басқару, өнімнің бөлінуін бағалау және болжау, баға белгілеудің нарықтық әдістерін пайдалану, стратегиялық жоспарлау, жарнамалық кампанияларды әзірлеу және өткізу және кәсіпорын өнімдерін жылжыту бойынша басқа да іс-шаралар мәселелері бойынша кәсіби білім мен іскерлікті қалыптастырады
  • Образовательная программа 6B02106 Арт-менеджмент
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 2
  • Семестр 1
Top