Дене шынықтыру және спорт маркетингі

  • Пән дене шынықтыру-спорт ұйымдарының қызметіне қатысты маркетингтің негізгі технологиялары мен құралдарын, дене шынықтыру-спорт қызметтерін жобалаудың және өндіруді ұйымдастырудың негіздерін (мақсаты, сапасы және бәсекеге қабілеттілік деңгейі бойынша) ашады. Оқыту барысында дене шынықтыру-спорт қызметтерін тиімді ілгерілету үшін маркетингтік коммуникациялар, баға белгілеу әдістері, зерттеу және нарықты сегменттеу қарастырылады. Дене шынықтыру және спорт саласындағы Маркетинг қазіргі қоғам өмірінің ажырамас бөлігі болып табылатын объективті шындықтың бөлігі болып табылады
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 1
  • Семестр 2
Top